środa, 24 lipca 2013

W skrzynce - po raz kolejny tołpa :)


Cześć dziewczyny :)                                                                                                                  

Tydzień zaczął się na bogato, bo nalotem kurierów  - z czego bardzo się cieszę.
Chciałabym Wam pokazać ostatnie przesyłki  i jednocześnie zapowiedzieć powtórne testowanie kosmetyków tołpa :)


Czytaj dalej


Poprzednia wielka paka testowa kosmetyków tołpa była dla mnie wielką niewiadomą, nie znałam marki, nie wiedziałam czego się spodziewać po niej, kosmetyki dobrali mi eksperci tołpy w oparciu o ankietę dotyczącą mojej skóry i preferencji. Po przetestowaniu wszystkiego wiem, że to kosmetyki, które rewelacyjnie się u mnie spisują, które moja skóra lubi i które czynią sporo dobrego dla niej :)
Tym razem sama wybrałam kolejne kosmetyki i oto co przyszło w paczuszce:

Dla mnie pozostałe kosmetyki z rewelacyjnej serii rosacal, poprzednio testowałam żel micelarny i krem na noc, tym razem dwa kremy na dzień, koncentrat i maska.


Coś do ciała z linii slim....



Poprzednio ze mną testował mąż, tym razem do testów włączy się mama, dla niej kosmetyki z linii relift 45 +





Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl  w ramach współpracy z Klubem Kejt 





A jeżeli chodzi o bangla.pl całkowicie bezinteresownie polecam ten portal ;) oprócz klubu kejt do którego należę znaleźć tam można dużo do poczytania i dużo do pooglądania, jest z kim porozmawiać i się pośmiać.

Mam tam konto już prawie 4 lata  i strona wciąż jest dla mnie tak samo atrakcyjna jak na początku, pomimo, że w ciągu tych lat całkowicie zmieniła swój profil. Stronkę tą tworzy spore grono naprawdę sympatycznych osób, każdego dnia po włączeniu rano laptopa jedną z pierwszych rzeczy jaką robię jest sprawdzenie zdjęcia na stronie głównej, które zmienia się codziennie i czasem.... zdarza się, że odnajduję tam swoje zdjęcie, tak jak wczoraj, co nastraja pozytywnie już  od rana ;)




Bangla sprzyja także blogerkom, mając tutaj swoje konto możecie w danych profilowych podać adres bloga, pisząc recenzję możecie czytelnika pokierować linkiem do recenzji na blogu, możecie zareklamować swoje rozdanie i znaleźć ciekawe rozdanie u innych - warto tutaj być, że nie wspomnę o organizowanych często akcjach promocyjnych ....;)

Zresztą po co ja to wszystko piszę - pewnie Wy już banglę dobrze znacie ;)

...

Dziś jeszcze pokażę Wam drugą paczuchę  - tym razem zamówienie z Yves Rocher, jak da się zauważyć po blogu - lubię ich kosmetyki, w większości są to trafione zakupy.
Warto na stronce yr zapisać się do newslettera - minimum 1-2 razy w tygodniu będziecie otrzymywać oferty ze sklepu, z niektórych aż grzech nie skorzystać ;)

I tak oto skorzystałam z jednej takiej oferty: -50 % na cały koszyk, a dodatkowo krem o wartości 145 zł w prezencie oraz przy zamówieniu powyżej 109 zł kolejny krem o wartości 145 zł w prezencie oraz darmowa dostawa, tym sposobem  za 120 zł mam kosmetyki o wartości łącznej 550 zł dostarczone za darmo pod same drzwi- chyba warto :)












29 komentarzy:

  1. WOW, sporo Ci przybyło :)Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż nowości! Takimi paczuszkami to mogłabym rozpoczynać tydzień :D
    Super nowości - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego testowania zarówno Tobie jak i Mamie życzę ;)
    świetne rzeczy i z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyki. Tołpa i u mnie :D
    Ciekawi mnie YR ... świetny zakup zrobiłaś. Jak zapach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie jestem zadowolona, krem global świetny!!!! a zapach sprawdzałam już jakiś czas temu i nie powalił mnie, dopiero jak się nim wypsikałam w sklepie odkryłam, że jest bardzo dynamiczny i zmienia się niesamowicie w trakcie noszenia, pokochałam jego drugą i ostatnią odsłonę :)

      Usuń
  5. Też ostatnio zamawiałam kosmetyki z Yves Rocher i otrzymałam takie prezenty ;) Świetna firma! aż chce się u nich zamawiać

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę takich paczuch.....:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zamówienie z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się muszę wybrać do Rossmana po Tołpe :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz tylko poznawać te produkty pozostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, paczka od Tołpy jest fanatyczna, mam nadzieję, że będziesz zadowolona ze wszystkich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie warto:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kosmetyki :) czekam na opinie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego testowania ja osobiście bardzo lubię produkty tołpa, gdyż zazwyczaj działają zgodnie z zamierzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę miłego testowania :)
    Ja czasami również robię zakupy w YR, ale stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki Tołpy, ciekawa jestem więc Twoich recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tego,miłego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, takie testowanie to pewnie będzie sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o super, ja jeszcze nic z tolpy nie mialam takze obserwuje i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)